Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Konak Arnhem. Meer weten? Ontdek meer
Stephanie
8 jun 2026 om 23:26
Heel erg goed
Chamilla
31 mei 2026 om 19:33
De bezorging ging erg snel. Het eten was lekker!
Martijn
28 mei 2026 om 18:52
Elke keer super lekker, goed warm en keurig op tijd. Voor de 4e keer hier besteld. Elke keer top. Zeker aan te raden.
Liesbeth
26 mei 2026 om 17:01
Heel goed warm bij bezorging. Smaak was goed.
Remmen
26 mei 2026 om 3:11
echt goede kippenvleugel schotel, gewoon gebraden, niet voorgefrituurd. met bulgur, wrap, friet, mayo en salade
Shar
23 mei 2026 om 21:49
Top !!!
Onur
23 mei 2026 om 20:58
Zoals altijd. Perfect!
Michelle
18 mei 2026 om 21:58
Lekker.
Karlijn
18 mei 2026 om 8:59
aardige mensen, echt super lekker eten. Goeie prijs kwaliteit verhouding en ze zijn altijd snel (en dan is het eten alsnog goed bereid ook al is het snel).